13 Mayıs 2010 Perşembe

Topaç


Sevdicek topaç aldı bana bugün. Bir de ben "aaa sen bilir misin topaçlarııı?" diye artizlenirken hırt diye dolayıverdi ipini usulüne uygun bir şekilde. Vay anasını, döt oldum! Çoktandır da aklımdaydı da, bulup da alamıyordum. Gel gelelim topacı bulduk da, lan onu fırt diye rahatça atıcak yer yok. Nerde o eski çocukluklar be. Fırat gibi elde salçalı ekmekle sokakta volta atmacalar. "Yaşasın seksenleeeeeeğğğğrrr", "Ay lav doksaaaannnnsss", "leblebitozuuuuğğğ, çokameeeeğğğlll" salaklığında değildir bu serzenişim,. Sadece iki topaç atmak istiyorum. O kadar!

Öyleyken böyle işte, öhöm!

3 yorum:

  1. eneeeee, topaaaaçç. nası güzeldi be hakkaten, ne süper fırıldatırdık. bak benim de özlem duygum depreşti şimdi!!

    YanıtlaSil
  2. Sevdicek, ben sana onu atçak tutcak yer de bulcam. Bulamazsam alcam. Hatta yer kapatcam. Söz
    :)

    YanıtlaSil
  3. valla ben de çocuklara topaç ararken önce sizin sitenizle karşılaştım.demek ki hala varmış diye mutlu oldum. daha sonra www.kargamedya.com sitesinde buldum. belki benim gibi arayan başkaları da vardır yardımım dokunsun diye buraya yazıyorum. teşekkür ederim...

    YanıtlaSil