7 Mayıs 2010 Cuma

Bu aralar ne mi yapıyorum


Sabah(öğlen aslında) kalktım, annem mis gibi umaç çorbası yapmış onu içtim sevgili okur. Üstüne çay sigara. Ne zamandır yazmamışız samimi bir giriş yapiyim dedim. Bu aralar hayatım çok sıkıcı, firedinin kabusu gibi resmen, askere gidicez diye yine koyuverdik, bomboş takılıyoruz. Geçen izmire gittim, lordide takıldım, senceri egemeni falan gördüm. Toros gelcekti gelmedi sattı ibiş, aynı şekilde ilkay da. Canları sağolsun. Sonra neler oldu, Sezai Karakoç'a sardım, ilk dönem ikinci yeni zamanı kitapları fena geldi, üstüme çöktüler. İzmirden gelirken ağır beden işçisine benzeyen, saç sakalı birbirine karışmış 150 kiloluk bir adamla yanyana geldim. Ama herif acaip kibar çıktı, istanbul beyefendisi türkçesiyle konuştu, aklım çıktı şerefsizim. Şaşırtmaç oldum. Adam akıllı kilo almış 70li yıllardaki filmlerinde bol bol giydiği ağa/harami karışımı kıyafeti giyinmiş bir Erol Taş'ın Hakkı Devrim gibi konuştuğunu düşünün işte. Şimdi böyle anlattımı garip gelmedi ama garipti. Neyse izmir yolu çok bu arada, git git bitmiyor. Kuzenim samet yeni blog açmış bir arkadaşıyla, zeki çocuktur blogu da güzel. Okuyunuz: http://muttleyanddickdastardly.blogspot.com/. Ondan sonracıma ayşegül hanım kızıma "the şeyler" konsepti için bişeyler gnderdim. Elalem ne acaip incik boncuk doluşturmuş, aradım aradım bi bk bulamadım. Bi kitaplarım var bi optimus prime'ım lan benim, ne fakir ve renksiz bi adamım. Lordi misal, bi kuş boku koymadığı kalmış, ne varsa doldurmuş. O ne lan lordi? Havan kime adamım? Öhöm. Neyse portakal yerini çaya bıraktı, çay içip sigara tüttürüyorum evde, hep bunu yapıyorum. Çay biliyorsunuz harareti alır. Sigara ise, bildiğiniz gibi, canınıza kıyar. Gürbüzlüğü de alır. İyidir sigara yahu.

2 yorum:

  1. Teşekkür ettim "the şeyler" için :)
    The şeyler'e genelde insan sevdiği herşeyi koymak istiyo, binbir çeşit küçük oyuncaktan oluşan the şeyler fotoğrafları bile aldım... Seninki de sade olsun :)

    O zaman sana güzel tembel günler, bol çaylar, az dumanlı sigaralar.. (e malum cana kıyıyomuş)

    Öpenzi

    YanıtlaSil
  2. çay-sigara = stockton-malone

    YanıtlaSil