9 Mayıs 2010 Pazar

Ben mi kurtarıcam lan dünyayı


İlkokul 4'deyim, mahallede funda diye bi kız var. Bir de bunun uzatmalı sevgilisi var, adı şerif(isme dikkat!). Eleman mahallenin ağır psikopatı o zamanlar, uçanı kaçanı tokatlıyor, bizim aramızda bir sorun yok o ana kadar. Neyse bunlar ayrılmış sanırsam, kız geldi bana "arkadaşlık teklifi" yaptı. Biliyorsunuz eskiden öyle denirdi, arkadaşlık teklif edilirdi. O ne lan, arkadaşlık teklifi ne demek. Gerçi sabi sübyanız, sevgili desen de komik kaçıyor o çağlar için. Neyse ben de kabul ettim karpuz gibi, ulan ne diye teklif ediyorsun, şerif gelip ifadeni alacak? Ki o zamanlar cillop gibiyim, jenerasyonumun altın çocuğuyum şerefsizim, yakışıklılık desen bende, sarışınlık desen bende, nice kalpler kırma gönüllere ateş düşürme desen bende. Kızı da beğeniyor falan değilim ha, dur bir de biz tadına bakalım dedim herhal eki eki eki (ah ümit sen yok musun sen). Neysem efenim 1 gün oldu 2 gün oldu şeriften bana haber geldi, ümit yanıma bi uğrasın demiş. Bizim eski mahallede "tarla" diye tabir edilen genişmen bir yeşil alan var o sıralar, orada takılıyor şerif kırevi ile beraber. Kalktım gittim mecburen ama daha evdeyken dona doldurdum, öyle elim ayağım titriyor, öyle yusuf yusuf içindeyim. Hiç unutmuyorum, şerif yanında bi elemanla beraber, çimene, bir karınca yuvasının dibine çömmüşler, yuvadan çıkan karıncanın tutup kafasını kopartıyorlar. Kore korku sineması seti gibi, gerginlik, spikopatlık üst düzeyde. Kopan kafalardan gelen çıt çıt sesleri içerisinde yanlarına çömdüm ben de. Beraber uzaklara bakındık, yoldan gelen geçeni kestik. Sessizlik uzadıkça benim donlara doldurma olasılığım artıyor, çekilir çile değil bir durum yaşıyorum. Geril de geril, geril de geril. Sonra şerif "ümit o kızı bırakıcaksın, o benim sevgilim" dedi. Hiç tereddütsüz "peki abi" deyiverdim. Keyifler yerine geldi, karıncaların kafalar biraz daha koptu, hayat bayram oldu bir anda. Eve dönerken bi de meybuz çakmışım bakkaldan, oooh deyme keyfime. Ben mi kurtarıcam lan sanki dünyayı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder