26 Mart 2010 Cuma

para


"Para dediğin ne ola?" diyince "mor başlı bir sopa" diyesim geldi hemencecik. Para ne lan? Mına ırzına koyam bu lidyalıların, hani bir reklam var ya; şafak sezer, 10 tavul al 10 kilo pirinç ver falan diyo. Olm öyle daha iyiymiş lan. Şimdi benim elimde para yerine tavuk olsaydı yımırtlardı, ordan da ek gelir gelirdi misal. Koyun kuzu olsa eti sütü var, kaat parçasına tamah olmazdım. Faiz yemiş olurdum bankaya yatırmadan davuğu, guzuyu. Sonra elimdeki para bin tane insanın cebinden pis elinden çıkıyo da bana geliyo. Ne pis iş. Herkes hijyen kurallarına çok dikkat ediyor da iş paraya geldim miydi ne üdüğü belirsiz parayı eller diller. Niye çünkim para. Ayrıca bunun sahtesi de var. Düşünün koyunun sahtesi olur mu? Olmaz koyun koyundur her daim. Ama paranın resimde olduğu gibi sahtesi de var. Üzerindeki insan resmine dikkatinizi çekmek isterim ayrıca, bari eli kalem tutan bişeyler çizebilen birine çizdirin lan o resmi. Sahte de bu kadar mı kolpa olur yani ahahahaha. Neysem bu dünyada herşey para olmuş azizim kısaca. Hala herşeyin adına "para" denilen bir dalgamotorla halledilmesi bana çok garip geliyor yeminlen. Şu aralar işsizim güçsüzüm parasızım ya ordan hallendim. Yoksa her insan evladı gibi ben de paranın köpeğiyim he. Yok diye atarlanıyorum yani. Kafayı bulandırıp kaçayım. Çav çav

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder