14 Mart 2010 Pazar

morgan gördüm ben gördüm


Ben lordi gibi aslen izmirli değilim, ama 1 sene orada okudum ve kendimi fahri izmirli gibi görüyorum. O ne demekse artık. Yani severim izmiri, çok acaip günlerim geçti oralarda. Akdöküm günleri, abuk subuk insanlar, güzel kızlar, inciraltı sahili, hamdi hoca diye bir insan falan, ne acaip işler döndü oralarda anlatsam inanmazsınız. Neyse zamanla anlatırız tabi. Şunu anlatıcaktım; izmirde beraber evde kaldığım bir arkadaşla izmir günlerinden çok sonra izmitte buluşmuştuk. Eleman bir ara telefonu çıkardı ve rehberden bana bir isim gösterdi: ÇAĞLA ŞİKEL yazıyordu rehberde. Dedim ne iş? Bir ara kulüplerde çalışmış ordan kafalayıp telefonu almış. Yani öyle dedi de ben yer gibi oldum orda, he dedim, pek hoş dedim, sonra da bu ne lan dedim tabi. O ne lan çağla şikelin telefonu var rehberde. Acaip saçma değil mi olm? Bir an düşünün bak, ne alaka lan çağla şikel? Ben de bizim mahonun rehberde ismini değiştirip "ALİŞAN" mı yazsam? neyse belki gerçektir şimdi hakkını yemiyim de, benim izmirde gördüğüm tek ünlü şu fotodaki şahıstır. Yani MORGAN FREEMAN. Vallahi de gördüm billahi de gördüm. O konağa arkadan inerken - yani varyanttan değil de şimdi ismini hatırlayamıyorum o eskicilerin falan olduğu yerden, yüksekte falan hani - bi kahvede oturmuş nargile içiyodu. Vallahi de içiyordu lan. Elalem çağla şikel telefonu alır, biz morgan freeman ı grürüz. Hayat ne garip lan. Ya da bana garip işte tam bilemedim.

Bu da böyle bir anımdır.

3 yorum:

  1. eşrefpaşa/bayramyeri abi. morgan elinde nargile. o günden sonra hiçbirşey eskisi gibi olmadı!

    YanıtlaSil
  2. olum o değilde izmire mi taşınsak lan. fenerbahçe saha kapatma cezası yiyince maç izleriz.

    bu arada blogu afişe ediyim mi lan.

    YanıtlaSil
  3. ha unutmadan. olum bizim bi arkadaş askere gitti. alişanla aynı yere düşmüşler lan. 15 ay a.q biter mi.

    YanıtlaSil