31 Mart 2010 Çarşamba

galoş


Evdeyim, dişimi çektirmişim, dilimi o dişten arda kalan boşluğa sokup sokup garip bir haz almaktayım. Facebook u bir açtım eski bir sevgilimden mesaj gelmiş. Hayvanlar gibi bağrışıp ayrılmamış mıydık lan biz? Kibar kibar mezun olduğum için sevindiğini falan söylemiş. Bir an çok anlamsız geldi sonra gelmedi cevap yazdım. Neler oluyor şu hayatta ya.

Dişimi çektirdikten sonra çenemdeki ağır narkozla sarhoş gibi çıktım bugün, yolu yarıladım eve dönüyorum. Bir ara ayakkabılarımla göz göze geldik, dişçide ayağıma taktığım galoşlar hala ayağımdaymış. 200 metre ayakta galoşla yürüdüm yani. Bu ne mallık lan böyle? Şimdi ben bu eski sevgiliyle de yeniden takılırım ha. Kendimi kontrol edemiyorum bütün cinler tepemde diyerek yazıyı bitiriyorum.

1 yorum:

  1. lise 1'de ilk defa ameliyat olacagim icin hastaneye gitmistim. galos kutusunu gorunce ve galos takiniz yazisini okuyunca galosu kafama taktim ve iceri yurudum. sabahin erken saati nedeniyle tenha olan hastanede ayaginda galoslu insanlari gorunce uyandim. galos -bahsettigim- ayaga takilirmis, kafamda izi kalmis ...

    YanıtlaSil