24 Mart 2010 Çarşamba

Feridun Bitir'le kısa bir Şirinyer macerası...


Sene ya 2003 ya da 2004, 2002 olma ihtimali çok ufak, 2005 ise minicik bi ihtimal. Ama yok yok, 2002de zaten Horel İzmir'deydi, ozaman olsa o da bilir falan. 2005 de değil kesin yahu, 2003 yada 2004. Her ne tarrağımsa...

Şirinyer'in Forbes mekanında o meşhur Sevgi Yolu'nda yürürken bir telefoncu dükkanının önündeki kaldırımda yahut giriş merdiveninde otururken görüyorum. Gidiyorum yanına, "hayırdır? telefon işine mi girdin, yırttın mı? ne işin var burda?" diyorum. "Esas senin ne işin var burda, ben Şirinyerliyim olm" diyor bana.

Bu da böyle bir anımdır işte, fazla kıllatmaya gerek yok...

3 yorum:

  1. dayı baştaki tarih oyunlarınla beynimi sütlaça döndürdün. Şaşırtamçın kralını yaşadım. Bir daha tarihlerle böyle oynama lan. Ayrıca adam şirinyerliymiş olam nolcak. ramiz dayının kızını oynayan karı da gebzeli olm. yaaaa

    YanıtlaSil
  2. hahaha harbi mi lan. olm demek ki seyrediyon ha bal gibi ezeli.ahahahaha.

    YanıtlaSil
  3. yok lan 1-2 denk geldim. VALLAHİ DAYI DENK GELDİM DENK

    YanıtlaSil