29 Mart 2010 Pazartesi

EMEKLİ35


Fotoğrafçılık sanattır yahut değildir mevzusuna girmicem. Kimisi sanat, kimisi değil. Ama enazından benim gibi işin ekmeğine koşma amaçlı bile yapsanız, bu işin estetik yönüne önem vermek gerekir. Bu estetiğe herşey dahil; fotoğrafı düzenleme, sunma, isim koyma ve en önemlilerinden birisi de güzel bir nick. Bu iş ya sanatçı ruhlu adam işidir, ya da daha evel de söylediğim gibi; sanat ayağına tribe girip işin ekmeğine yol almak niyetinde adamların işidir. Lakin dün bir fotoğraf sitesinde, ki bu bahsettiğim tiplerin en bol olduğu sitede "EMEKLİ35" nickli bir ablacığa rastladım. Bağ-Kur forumuna emeklilik primi mevzuları için ayak üstü üye olup işini hallettikten sonra uğramayan İzmir'li bir amca nicki bu resmen. Bu olayı da direk Toros beye ilettim tabi, ağzımda bakla ıslanmaz bu konularda. Ve bugün günün fotoğrafçısı oldu o ablacığımız binlerce üye içerisinden. İbo'nun selamı tamam, Çetin Çiftçioğlu arkadaş olarak ekledi desen O'na da eyvallah da, ya bu? Bence Lost'tan daha gizemli bir adamım. Ama olsun, kızlar sever gizemli adamları. Ekmeği bol...

Resim de DHA'nın "ÜNLÜ ROCK YILDIZI ROD STEWARD RESMEN EMEKLİ OLDU" habrinden alıntıdır...

4 yorum:

  1. olum yazıdan bi bok anlamadım. belki verdiğin linkte bişi vardır diye girdim. ondan da bi bok anlamadım. ama bak ne gördüm. bu adam meğersem bitlis'li imiş.

    http://mikiurl.com/5p6UG

    YanıtlaSil
  2. ahhahahahha. harbiden...

    YanıtlaSil
  3. İnanılmaz...
    Şimdiye kadar anlamaya çalışıyordum, ancak bundan sonra anlamak istemiyorum bu sitenin başarı kriterlerini...
    Beni de bir ara Toros beye iletir misniz? Ben de "Günün fotoğrafçısı" olmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. iletirim ama öncelikle "MÜDÜR83" gibi bir nick almanı öneririm.

    YanıtlaSil