28 Mart 2010 Pazar

Dişimle kavgalıyım


Ne derler bilirsiniz, diş ağrısı ölüm çağrısı gibidir. O denli acılıdır yani. Yok lan şimdi götümden uydurdum aslında ama kafiyeyi oturtunca oldu. Neyse. Derdimi anladınız, diş ağrısı çekiyorum. Hem de öküz bağırtan, dana geğirten cinsinden, kabir azabını yaşarken çekiyorum resmen. Sabahtan beri yüzüm gülmedi anasını satiyim. Evde alkol yok, kolonya bastım, üstüne kola içtim, soğuk su vurdum, üstünde aspirin ufaladım, uyuyayım da geçer dedim, yok ulan geçmedi. Bu manasız, mantık dışı acıyı çekmek zorundayım yani. Alnımda 3. gözüm çıkacak, hidayete ericem yakında, öyle çile çektirdi ibne diş. Neyse bir sigara içeyim de içindeki toksinler boklar püsürler dişe etki etsin, mikropları öldürsün. Ya da öyle ummayı çok sevdim şu anda. Umdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder