12 Mart 2010 Cuma

Aydınlanın diye yazıyorum


Bu aralar medieval 2 total war çok oynadığıdan kelli daha önce izlemiş olup ne oluyor ne bitiyor unuttuğum "kingdom of heaven" isimli filmi seyrettim. Yeniden hatırladım, gaz filmmiş, aldım gazı heen oyuna koşup sağa sola saldırdım. Neyse film güzel. Ama derdim şu a dostlar; ulan bu holivutta, sinema dizi sektöründe herşey olabiliyor ya. Şimdi o nasıl diyeceksiniz, şöyle; yani işte elin bailan adındaki demircisi kudüs krallığına oynayıp kudüs kraliçesi eva green e kayabiliyor ya, arkadaş bu nedir ya. Nedir yani biri bana açıklasın. Sonra Ezel diye bir dizi var memleket çıldırdı resmen, yok elin fakir adamı estetik oluyor zengin oluyor sonra, maseratiye binmeye başlıyor. Olm yok lan öyle şeyler, açık konuşuyorum kalbiniz kırılabilir. Yok olm, yalan hep onlar. Ben burdan makine örtmeni sıfatımla kudüse gitsem sokaklarda su muhallebisi satarım ancak, maseratiyi de sokakta bile değil google görsel köşesinde temsili olaak görürüm. Ya ne olacağıdı? Nereye lan sana kudüs krallığı, çil çil karılar falan. Hele maserati ne ola lan. Bu renkli ekran insanı hep böyle kandırıyor, hayat neler getirir bilinmez ayağında falan, hayat ezel dizisi değil olm, bailan gibi eva green e vurmalı sokmalı falan değil. Uyandiriyim dedim canlar.

Evinde üzerinde pijamalarıyla sigarasını içip portakal soyan yazarınız horel.

1 yorum:

  1. film güzel de, çok gerçekçisin ibnetor horel moralim bozuldu gece gece ahsdj

    YanıtlaSil