26 Şubat 2010 Cuma

80 almışım da yalan olmasın


Lordi gemeden 2 satır bişeyler yazalım. Bugün noldu? Bugün mezun oldum. Oldum da yine binbir badire atlattım da oldum. Zaten allahüteala bize öyle bir kader kısmet tayin etiş ki "normal" diye bir standart yok bizde, hep hendek hep köstek hep ayağa çelme falan. Neyse noldu bugün, mezun olmam için vermem gereken son dersin hocasıyla birbirimize girdik. Herifin ters bir anında yanına gittim heralde, odasından kovdu beni. "Lan diyorum bir dur, bişey anlatıcam", "çık dışarı" diyo. "lan diyorum bişey.." "çık dışarı", "bişey.." "çık dışarı", "bi.." "çık dışarı", eööeh dedim bastım ben de kalayı herif sindi. Sindi sindi de elime aldım aleti o an, dedim artık okul bitti benim için, anca önünde su muhallebisi satarız (bu noktada lordi'yi sevgiyle anarım). Neyse sonra akşama doğru bir baktım geçirmiş beni. Hem de 80 vererek. Odasına girip "olm o kağıt 80 etmez lan" diyesim geldi. Neyse diplomayı alayım öyle diyeyim.

Ama az önce belirttiğim gibi, çetrefilli hayatım beni bu işin bu kadar kolay olması konusunda şüphe ettiriyor. Bu ibne her an o notu değiştirebilir diye düşünüyorum. Bu hayat beni yunan şüpheci feylesofu Pratogoras yaptı şerefsizim. "Olur olur" diyerek yüreğime su serpecek bir Aziz Yıldırım'a muhtacım şu anda. Neyse bi sigara içeyim en iyisi.

Not: lan bu arada dedim bir marmara üni fotosu koyayım. Google a bir baktım paso kadıköy sahildeki eski binanın fotosu var. İşte bizi de zamanında böyle siktilerdi burası marmara üni diye. Nah orası. Göztepede. Sıkysa koysanıza teknik eğitim fakultesinin fotosunu. mnakdklarmn. Neyse dinamik finali fotosu buldum bu daha anlamlı oldu gibi gibi.

1 yorum: